נוריאל כהן שיווק והפצה בע"מ

מוצרי אריזה תעשייתיים

מוצרי אריזה תעשייתיים

מוצרי אריזה תעשייתיים לסיום קו הייצור- פצפצים, סרטי קשירה ואביזריו הנלווים

הרבה פעמים אורזים דברים שבירים ועדינים עליהם צריך לשמור כדי שלא יסדקו או ישברו. אחת מהדרכים לעשות זאת זה על ידי שימוש בניילון בועות, פצפצים. מעבר לכך כאשר אורזים כמויות של סחורה או ארגזים על משטח כחלק מתהליך ההעברה שלהם ממקום למקום יש צורך לקשור אותם היטב כדי שלא יזוזו ולא יגרם נזק לאותם מוצרים, זאת עושים על ידי שימוש בסרטי קשירה.

פצפצים וסרטי קשירה, מה זה בדיוק, איך נעזרים בהם ולמה?

ניילון בועות עשויות מיריעות ניילון בתוכן כלואות בועות אויר אשר יוצרות בידוד והגנה מה שמסייע לשמור על מוצרים שבירים ורגישים מפני היווצרות סדקים, שברים, שריטות ועוד. חברות הובלה רבות משתמשות בו בכל מה שקשור להובלה של ציוד וגם משלוחים של סחורה מחנויות ללקוח נארזים פעמים רבות עם פצפצים כדי לשמור על המוצרים. סרטי הקשירה הם סרטים עשויים פוליפרופילן ופוליאסטר איכותיים מאוד אשר עוזרים לקשור את הסחורה שעל המשטחים בצורה חזקה ובטוחה ולמנוע מהם תזוזה.

למה נכון להשתמש במוצרים של חברת נוריאל?

המוצרים של נוריאל מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ביותר הנותנים ללקוח בטחון בשימוש במוצר. גליל הפצפצים יכול להגיע ברוחב שונה ועובי ניילון הבועות יכול להיות דו או תלת שכבתי או מחוזק, תלוי בצרכים. סרטי הקשירה מגיעים בעובי שונה רובו נמצא במלאי באופן קבוע ויש מידות המתאימות למכונות אוטומטיות כאשר בחברה אפשר למצוא סרטים לכל סוגי המכונות, אוטומטיות, חצי אוטומטיות וידניות. כמו כן אפשר למצוא אצל נוריאל את האביזרים הנלווים החשובים לאריזות כמו מותחנים, מכונת קשירה שולחנית, עגלת עבודה ועוד שלל אביזרים חשובים המקלים על תהליך האריזה.

האני מאמין של חברת נוריאל

חברת נוריאל הוותיקה פועלת לפי האני מאמין של יצור ושיווק מוצרים איכותיים, מתקדמים וחדשניים במחירים הטובים והאטרקטיביים ביותר לצד שירות מקצועי, זמין ואישי לכל הלקוחות. היא שמה לה ליעד להוות מקום בו הלקוחות יוכלו למצוא את כלל הצרכים למוצרי אריזה תעשייתיים שונים ולתת להם ראש שקט בכל מה שקשור לחומרי הגלם וחומרי האריזה.

עקב עומס פניות יתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל.
נציג/ת שירות זמין/ה לשיחה : שירה
שירה : שלום, אני מבינה שאתה מתעניין במוצרנו.
שירה: פנייתך חשובה לי. אנא רשום מטה את שמך ומספר הטלפון שלך ואצור איתך קשר בהקדם.  
שירה: להצעות מחיר / מלאי / עזרה בביצוע הזמנה ניתן לשלוח פנייה למייל עם הפרטים הרלוונטיים.
שירה : תודה וסליחה על ההמתנה, בזמן ההמתנה אפשר להתרשם מהאתר שלנו.
דילוג לתוכן