נוריאל כהן שיווק והפצה בע"מ

רשתות אינטרגלס ופיברגלס

רשתות אינטרגלס ופיברגלס

בניה של מבנים שונים למגורים, למשרדים או למסחר דורשים חומרי גלם שונים כאשר חלק מחומרי הגלם כוללים בטון, פלדה, רשתות שונות ועוד. משום שהבניה החדשה של השנים האחרונות שונה משמעותית מצורת וסוג הבניה בעבר, והיום יש מודעות לדברים שונים שבעבר לא הייתה להם מודעות כמו נושא של איכות הסביבה, יש היום יותר ויותר בניה ירוקה אשר מתחשבת בסביבה כאשר בבניה מסוג זה קבלנים נעזרים ברשתות מסוגים אלו.

רשתות אינטרגלס ופיברגלס, מה זה הרשתות האלו?

רשת פיברגלס היא רשת עשויה סיבי זכוכית אשר מצופה בחומרים פולימריים שונים, רשת אשר משמשת לחיזוקים שונים של תהליך הבניה בעוד שרשת אינטרגלס זוהי רשת המשמשת בין היתר עבור ממ"דים – מרחב ממוגן דירתי שהוא חדר הנבנה בכל דירה חדשה. רשתות אינטרגלס למעשה מתאימות לשלל דברים כמו למשל שיקום מבנים ויציקות בטון, חיזוק מרצפות ורצפות ומניעה של סדקים שונים במבנה, משתמשים בהן במערכות ביטחוניות שונות ועוד.

מה מיוחד ברשתות האינטרגלס של נוריאל?

רשתות האינטרגלס המתאימות לממ"ד עומדות בתקן של דרישות פיקוד העורף ואצל נוריאל הן תמיד קיימות במלאי וזמינות במיידי. הן מגיעות בגדלים שונים מבחינת אורך ורוחב ומשקל משתנה. כמו כן יש אותה במגוון צבעים ואם יש צורך אפשר לעשות הזמנה מיוחדת ולקבל אותה עם ציפויים מיוחדים ובהתאם למפרטים ספציפיים ולא סטנדרטיים – יצור בהתאמה אישית. רשת הפיברגלס עם מעכב בערה עמו משתמשים במערכות ביטחוניות שונות.

למה לעבוד דווקא עם חברת נוריאל בכל מה שקשור לרשתות אינטרגלס ובכלל?

לניסיון ולוותק של חברת נוריאל אין תחליף, לא מבחינת המוצרים האיכותיים ולא מבחינת השירות והמחירים.

למעלה מ- 20 שנות ניסיון בכל מה שקשור ליצור ושיווק מוצרי אריזה לתעשייה תוך כדי שמירה על התחדשות והתאמות לצרכים של השוק.

חברה המקפידה על עמידה בכל התקנים כולל המחמירים ביותר, חברה אשר כלל המוצרים שלה מאושרים למגע ישיר עם מזון. החברה שמה לה כמטרה לתת שירות אישי ומקצועי לכל לקוח באשר הוא ומתן האפשרות למצוא את כל הצרכים במקום אחד מה שחוסך את התלות בספקים רבים, כל זאת תוך כדי שמירה על מחירים הוגנים.

עקב עומס פניות יתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל.
נציג/ת שירות זמין/ה לשיחה : שירה
שירה : שלום, אני מבינה שאתה מתעניין במוצרנו.
שירה: פנייתך חשובה לי. אנא רשום מטה את שמך ומספר הטלפון שלך ואצור איתך קשר בהקדם.  
שירה: להצעות מחיר / מלאי / עזרה בביצוע הזמנה ניתן לשלוח פנייה למייל עם הפרטים הרלוונטיים.
שירה : תודה וסליחה על ההמתנה, בזמן ההמתנה אפשר להתרשם מהאתר שלנו.
דילוג לתוכן